Pizza Roti Gardenia
Pizza Roti Gardenia

Santapan sebenar, baik dan lazat selalu disukai oleh banyak orang. Sekiranya anda bertanya apa makanan kegemaran anda, pasti kamu akan menjawab makanan yang anda mahukan. Tetapi apa yang membuatkan anda mahukan makanan dan meminta lebih banyak? Adakah ia benar-benar sedap? Ya tentu aja, rasanya enak asalkan dilakukan dengan penuh kasih sayang. Ibu juga menunjukkan mengecap cinta mereka melalui hidangan yang mereka masak dan kek yang mereka bakar.

Get your Pizza Pizza favourites delivered. Delicious food from Pizza Pizza delivered to your door. Read customer reviews & Find best sellers. Bahan-bahan : *Roti Gardenia *Keju *Sosej dicelur *Cendawan - potong kecil dan celur *Sos spagetti (jika tiada, sos cili biasa) *Bawang Merah potong halus *Cili besar - potong halus *Daun parsley.

Pizza Roti Gardenia Makanan selesa di rumah mungkin termasuk sup ayam daun, kentang tumbuk dengan daging asap dan bawang, ayam goreng renyah dengan kuah, dan gelatin. Terdapat banyak makanan lega di luar sana dan makanan dengan disebutkan sebelumnya adalah beberapa hidangan yang sering dimasak di rumah. Sup ayam sayur paling sesuai ketika bersalji. Daripada baunya yang indah hingga rasanya yang luar biasa, sup ayam sayur adalah salah satu makanan keselesaan yang bagus terutama pada hari-hari sejuk.

To begin with this recipe, we must prepare a few components. You can have pizza roti gardenia using 6 ingredients and 2 steps. Here is how you cook it.

Bahan Bahan yang Diperlukan Pizza Roti Gardenia:
  1. Sediakan 5 keping roti gardenia potong kecil
  2. Prepare 1 biji telur
  3. Ambil 3 keping chese
  4. Prepare 3 sudu pes bolognise
  5. Get 1 sudu marjerin
  6. Prepare 3 batang sosej

Bukan setakat senang tapi sedap dan lazat pulak tu. Sebab tu la kot ramai yang buat pizza guna roti gardenia, sebab cara nak buat dia kacang jer. Maka bermula la misi aku buat pizza roti gardenia untuk anak anak dan jugak en hubby. Resepi Pizza Guna Roti Gardenia - Tuberose Gardenia roti Pizza dan Mudah.

Cara-cara untuk memasak Pizza Roti Gardenia:
  1. Potong roti saiz kecil dan masukkan ke dalam telur,kemudian letakkan roti ke atas pan pizza,oleskan sos bolognise ke atas permukaan roti,letakkan kepingan chese
  2. Letakkan sosej dia atas dan juga hiasan lain yang di sukai,boleh dibakar dalam oven selama 15 minit 170c.

Maka bermula la misi aku buat pizza roti gardenia untuk anak anak dan jugak en hubby. Resepi Pizza Guna Roti Gardenia - Tuberose Gardenia roti Pizza dan Mudah. Cara-cara menyediakan dan memasak Pizza Roti Gardenia Pemanggang Ajaib Sapu roti dengan sos pasta/spaghetti, kemudian letak semua bahan-bahan yang telah dipotong tadi, ikutlah susun ikut mana pun sukahati. dah susun semuanya, barulah letakkan keju diatasnya dan bakar dengan api sederhana. Ni lah resepi yang kami nak kongsikan pada ampa semua cara-cara nak buat pizza tanpa perlu menguli roti. Susun dalam loyang dan renjiskan dengan air supaya roti still lembut selepas roti di bakaq nanti.

So that is going to wrap it up with this exceptional food pizza roti gardenia recipe. Walaupun beberapa makanan yang disebutkan di atas adalah makanan yang menenangkan jiwa, ingatlah bahawa kamu harus makan secara sederhana. Makanan dalam atas mungkin mengandungi terlalu banyak gula dan terlalu banyak kolesterol. Sentiasa ingat untuk menjaga kesihatan diri dan mengelakkan makanan yang boleh menimbulkan masalah kepada kesihatan anda. Jangan lupa untuk membuat pemeriksaan berkala dengan doktor anda.