Bihun goreng tomyam
Bihun goreng tomyam

Makanan sebenar, baik dan lazat selalu disukai oleh banyak orang. Sekiranya anda bertanya apa makanan kegemaran anda, pasti kamu akan menjawab makanan yang anda mahukan. Tetapi apa yang membuatkan anda mahukan makanan dan meminta lebih banyak? Adakah ia benar-benar sedap? Ya tentu aja, rasanya enak asalkan dilakukan dengan padat kasih sayang. Ibu juga menunjukkan mereguk cinta mereka melalui hidangan yang itu masak dan kek yang mereka bakar.

Bihun goreng tomyam Adakah istilah seperti makanan selesa? Makanan keselesaan gaya rumah hanyalah makanan dengan disediakan di rumah yang memberi mengecap kesejahteraan. Makanan ini pada dasarnya mengandungi gula atau karbohidrat tinggi. Ia mempunyai daya tarikan yang tidak dapat anda tolak. Ia mempunyai ciri-ciri untuk menghilangkan kesan psikologi negatif dan meningkatkan emosi atau perasaan positif.

Ada masa terkurang rasa, ada masa terkurang bintanag, ada masa terlebih masin dan rencah. Bila tak biasa buat, rasa jadi serba tak kena. Sebab tu bila nak oder bihun goreng tomyam di kedai, sedikit risau. Bihun dikenal sebagai jenis mi dari Tiongkok yang terkenal di seluruh dunia, termasuk Indonesia.

To begin with this recipe, we have to prepare a few ingredients. You can cook bihun goreng tomyam using 5 ingredients and 2 steps. Here is how you cook it.

Bahan Bahan yang Diperlukan Bihun goreng tomyam:
  1. Prepare 1 biji bwg besar
  2. Ambil 5 ulas bwg putih
  3. Get 5,6 biji cili padi
  4. Ambil 3,4 sdb pes tomyam
  5. Get 1 bungkus bihun

Resepi bihun goreng tomyam ini kiriman Cik Aina Eira. Bunyi macam biasa tapi rasanya sangat luar biasa. Sehinggakan masakan wanita ini di puji emak mertuanya. Nak buat bihun tomyam ni bukan main campak-campak je tapi ada cara dan kaedahnya supaya bihun tersebut menjadi dan rasa sedap.

Cara-cara untuk memasak Bihun goreng tomyam:
  1. Tumis bahan2 kisar
  2. Letak isi ayam kemudian letak pes tomyam dan cili padi.Kalau nk ltk cili pes pun boleh.Masukkan sedikit air kemudian masukkan bihun yg telah direndam lembut.Gaul rata sehingga mihun lembut.Boleh tabur daun ketumbar utk lebih rasa tomyam.

Sehinggakan masakan wanita ini di puji emak mertuanya. Nak buat bihun tomyam ni bukan main campak-campak je tapi ada cara dan kaedahnya supaya bihun tersebut menjadi dan rasa sedap. Hidangan mudah disediakan untuk makan malam, sangat mudah dan senang. Tak perlu masa yang panjang untuk memasak, mak-mak cepat jer nak buat! Selamat mencuba… Rasa tomyam dengan udang serasi bersama bihun yang lembut sedap.

So that is going to wrap it up for this exceptional food bihun goreng tomyam recipe. Walaupun beberapa santapan yang disebutkan di atas adalah makanan yang menenangkan jiwa, ingatlah bahawa anda harus makan secara sederhana. Makanan di atas mungkin mengandungi terlalu banyak gula dan terlalu banyak kolesterol. Sentiasa ingat untuk menjaga kesihatan diri dan mengelakkan makanan yang boleh menimbulkan masalah kepada kesihatan anda. Jangan lupa untuk membuat pemeriksaan berkala dengan doktor anda.