Cekodok Pisang Lembut
Cekodok Pisang Lembut

Makanan sebenar, baik dan lazat selalu disukai oleh banyak orang. Sekiranya anda bertanya apa makanan kegemaran anda, pasti kamu akan menjawab makanan yang anda mahukan. Tetapi apa yang membuatkan anda mahukan makanan dan meminta lebih banyak? Adakah ia benar-benar sedap? Ya tentu aja, rasanya enak asalkan dilakukan dengan padat kasih sayang. Ibu juga menunjukkan mengecap cinta mereka melalui hidangan yang itu masak dan kek yang mereka bakar.

Free UK Delivery on Eligible Orders! Hasilnya akan dapat adunan cair pisang. Gaul sebati semua biar adunan cekodok sedang-sedang sahaja. Tak perlu tambah air jika tak perlu.

Cekodok Pisang Lembut Makanan selesa di rumah mungkin termasuk sup ayam daun, kentang tumbuk dengan daging asap & bawang, ayam goreng renyah dengan kuah, dan gelatin. Terdapat banyak makanan lega di luar sana dan makanan yang disebutkan sebelumnya adalah beberapa hidangan dengan sering dimasak di rumah. Sup mandung sayur paling sesuai ketika bersalji. Dari baunya yang indah hingga rasanya yang luar biasa, sup ayam sayur ialah salah satu makanan keselesaan yang bagus terutama pada hari-hari sejuk.

To get started with this particular recipe, we must first prepare a few ingredients. You can cook cekodok pisang lembut using 5 ingredients and 3 steps. Here is how you cook it.

Bahan Bahan yang Diperlukan Cekodok Pisang Lembut:
  1. Get 2 cawan pisang di lecek
  2. Get 1 cawan tepung gandum
  3. Get Sedikit garam
  4. Ambil 5 sudu besar gula perang (Aznie bubuh 4 sudu besar gula pasir)
  5. Get 1 sudu kecil tepung beras (Aznie bubuh 1 sudu besar)

Tengok gambar je pun dah dapat rasa sedap. Sedapnya makan cekodok pisang lembut panas-panas kan. Yang mana ada pisang masak kat rumah tu, jom cuba resipi cekodok pisang paling senang ni. Resipi perkongsian dari Cik Pooja ini sangat sedap dan… Resipi cekodok pisang rangup di luar lembut di dalam.

Cara-cara untuk memasak Cekodok Pisang Lembut:
  1. Campur semua Bahan dan kacau sampai sebati
  2. Kemudian panas kan minyak..jemput adunan guna hujung jari dan goreng sehingga masak
  3. Dah suam sedia untuk Di makan😋

Yang mana ada pisang masak kat rumah tu, jom cuba resipi cekodok pisang paling senang ni. Resipi perkongsian dari Cik Pooja ini sangat sedap dan… Resipi cekodok pisang rangup di luar lembut di dalam. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Resipi Cokodok Pisang Sedap, Lembut & Tak Serap Minyak. Bagi anda yang teringin sangat nak makan Cokodok Pisang yang sedap, ni ada resipi mudah yang boleh dicuba.

So that’s going to wrap this up for this special food cekodok pisang lembut recipe. Walaupun beberapa santapan yang disebutkan di atas adalah santapan yang menenangkan jiwa, ingatlah bahawa anda harus makan secara sederhana. Makanan dalam atas mungkin mengandungi terlalu banyak gula dan terlalu banyak kolesterol. Sentiasa ingat untuk menjaga kesihatan diri dan mengelakkan makanan yang boleh menimbulkan masalah kepada kesihatan anda. Jangan lupa untuk memproduksi pemeriksaan berkala dengan doktor anda.