Cekodok pisang lembut
Cekodok pisang lembut

Santapan sebenar, baik dan lazat selalu disukai oleh banyak orang. Sekiranya anda bertanya apa makanan kegemaran anda, pasti kamu akan menjawab makanan yang anda mahukan. Tetapi apa yang membuatkan anda mahukan makanan dan meminta lebih banyak? Adakah ia benar-benar sedap? Ya tentu saja, rasanya enak asalkan dilakukan dengan penuh kasih sayang. Ibu juga menunjukkan rasa cinta mereka melalui hidangan yang mereka masak dan kek yang mereka bakar.

Cekodok pisang lembut Adakah istilah seperti makanan selesa? Santapan keselesaan gaya rumah hanyalah makanan yang disediakan di rumah yang memberi rasa kesejahteraan. Makanan ini pada dasarnya mengandungi gula atau karbohidrat tinggi. Ia mempunyai daya tarikan yang tidak dapat kamu tolak. Ia mempunyai ciri-ciri untuk menghilangkan kesan psikologi negatif dan meningkatkan emosi atau perasaan positif.

Free UK Delivery on Eligible Orders! Hasilnya akan dapat adunan cair pisang. Gaul sebati semua biar adunan cekodok sedang-sedang sahaja. Tak perlu tambah air jika tak perlu.

To get started with this recipe, we have to prepare a few components. You can have cekodok pisang lembut using 7 ingredients and 3 steps. Here is how you cook it.

Bahan Bahan yang Diperlukan Cekodok pisang lembut:
  1. Prepare Bahan utama
  2. Sediakan 2 cawan pisang di lecek
  3. Prepare 1 cawan tepung gandum
  4. Get 1 sk tepung beras
  5. Get Bahan tambahan
  6. Prepare 5 sb gula perang
  7. Ambil Sedikit garam

Bagi anda yang teringin sangat nak makan Cokodok Pisang yang sedap, ni ada resipi mudah yang boleh dicuba. Sedapnya makan cekodok pisang lembut panas-panas kan. Yang mana ada pisang masak kat rumah tu, jom cuba resipi cekodok pisang paling senang ni. Resipi perkongsian dari Cik Pooja ini sangat sedap dan… Sedapnya makan cokodok pisang panas-panas.

Penyediaan untuk memasak Cekodok pisang lembut:
  1. Campur semua Bahan dan kacau sampai sebati
  2. Kemudian panas kan minyak..jemput adunan guna hujung jari dan goreng sehingga masak
  3. Dah suam sedia untuk Di makan😋

Yang mana ada pisang masak kat rumah tu, jom cuba resipi cekodok pisang paling senang ni. Resipi perkongsian dari Cik Pooja ini sangat sedap dan… Sedapnya makan cokodok pisang panas-panas. Bagi yang teringin sangat nak makan, ni ada resipi Cokodok Pisang sedap dan mudah perkongsian saudari Cik Pooja yang boleh dicuba. Menurut empunya resipi, resipi ni memang hasilnya lembut dan tak serap minyak. Tengok gambar je pun dah dapat rasa sedap.

So that is going to wrap it up with this special food cekodok pisang lembut recipe. Walaupun beberapa makanan yang disebutkan di atas adalah santapan yang menenangkan jiwa, ingatlah bahawa anda harus makan secara sederhana. Makanan di atas mungkin mengandungi terlalu banyak gula dan terlalu banyak kolesterol. Sentiasa ingat untuk menjaga kesihatan diri dan mengelakkan makanan yang boleh menimbulkan masalah kepada kesihatan anda. Jangan lupa untuk membuat pemeriksaan berkala dengan doktor anda.