Pizza Roti Gardenia Versi Air Fryer (Makanan Dalam Tin)
Pizza Roti Gardenia Versi Air Fryer (Makanan Dalam Tin)

Santapan sebenar, baik dan lazat selalu disukai oleh banyak orang. Sekiranya anda bertanya apa makanan kegemaran anda, pasti kamu akan menjawab makanan yang anda mahukan. Tetapi apa yang membuatkan anda mahukan makanan dan meminta lebih banyak? Adakah ia benar-benar sedap? Ya tentu aja, rasanya enak asalkan dilakukan dengan maksimum kasih sayang. Ibu juga menunjukkan rasa cinta mereka melalui hidangan yang mereka masak dan kek yang mereka bakar.

Pizza Roti Gardenia Versi Air Fryer (Makanan Dalam Tin) Adakah istilah seperti makanan selesa? Santapan keselesaan gaya rumah hanyalah makanan yang disediakan di rumah yang memberi rasa kesejahteraan. Makanan ini pada dasarnya mengandungi gula atau karbohidrat tinggi. Ia mempunyai daya tarikan yang tidak dapat anda tolak. Ia mempunyai ciri-ciri untuk menghilangkan kesan psikologi negatif dan meningkatkan emosi atau perasaan positif.

Deals Everyday for Your Kitchen and Home. A) Susun roti gardenia dalam loyang dan renjiskan air sedikit sebab tak nak roti jadi keras and kering.pastu sapu dengan tomato puri.tapi aku guna sos spaghetti Prego. B) Kemudian letakkan cheese slice kat atas sapuan tadi. Siapa yang tak suka dapat makan makanan macam ni.

To begin with this recipe, we have to first prepare a few ingredients. You can cook pizza roti gardenia versi air fryer (makanan dalam tin) using 13 ingredients and 8 steps. Here is how you can achieve it.

Bahan Bahan yang Diperlukan Pizza Roti Gardenia Versi Air Fryer (Makanan Dalam Tin):
  1. Prepare 4 keping roti putih Gardenia
  2. Prepare 2 biji telur
  3. Prepare Topping
  4. Sediakan 3 sudu besar Sos Pasta Tomato Prego
  5. Sediakan 1/2 labu bawang Holland
  6. Prepare 2 batang sosej
  7. Sediakan 3 batang ketam stik
  8. Get 1/2 biji Capsicum
  9. Get 3 biji cendawan butang dalam tin
  10. Ambil 4 keping keju Cheddar
  11. Get 5 sudu besar keju Mozarella
  12. Prepare 2 sudu sos cili
  13. Sediakan 2 sudu Mayonis

Rasa dia memang sedap, sampai ingatkan kita makan pizza betul lah. Bila berada di rumah dan tiada apa yang boleh dilakukan, apa kata kita mencuba resepi beraneka makanan berasaskan roti gardenia. Antaranya pizza, muffin, puding, kek, roti sosej dan roti john pun boleh. Banyak rupanya boleh buat dengan menggunakan bahan asas roti gardenia.

Cara-cara untuk memasak Pizza Roti Gardenia Versi Air Fryer (Makanan Dalam Tin):
  1. Sediakan bahan-bahan.
  2. Potong roti dan gaul bersama telur.
  3. Sapu sedikit minyak pada permukaan loyang. Masukkan roti dan tekan dengan sudu supaya padat.
  4. Bakar dalam Air fryer dengan suhu 160 darjah celcius selama 10 minit.
  5. Keluarkan pizza base dari Air Fryer dan sapukan sis pasta tomato Prego. Letakkan keju Cheddar, sisej dan ketam stik.
  6. Taburkan bawang holland, capsicum dan cendawan butang. Untuk lapisan paling atas, taburkan cheese Mozarella.
  7. Bakar dalam Air Fryer dengan suhu 180 darjah celcius selama 15 minit / mengikut kesesuain [email protected] masing-masing. Setelah pizza masak, keluarkan. Boleh picitkan sos cili dan mayonis.
  8. Siap untuk dihidangkan. Selamat menjamu selera.

Antaranya pizza, muffin, puding, kek, roti sosej dan roti john pun boleh. Banyak rupanya boleh buat dengan menggunakan bahan asas roti gardenia. Dah sampai di penghujung bulan Ramadan, mesti ramai yang dah malas nak makan nasi atau masak lauk pauk biasa kan? Apa kata kita cuba buat piza pula, tak susah langsung! Resipi yang satu ini memang ringkas dan sangat berbeza dengan yang sebelumnya.

So that’s going to wrap this up for this exceptional food pizza roti gardenia versi air fryer (makanan dalam tin) recipe. Walaupun beberapa makanan yang disebutkan di atas adalah makanan yang menenangkan jiwa, ingatlah bahawa anda harus makan secara sederhana. Makanan dalam atas mungkin mengandungi terlalu banyak gula dan terlalu banyak kolesterol. Sentiasa ingat untuk menjaga kesihatan diri dan mengelakkan makanan yang boleh menimbulkan masalah kepada kesihatan anda. Jangan lupa untuk membuat pemeriksaan berkala dengan doktor anda.