Biskut kering air fryer
Biskut kering air fryer

Makanan sebenar, baik dan lazat selalu disukai oleh banyak orang. Sekiranya anda bertanya apa makanan kegemaran anda, pasti anda akan menjawab makanan yang anda mahukan. Tetapi apa yang membuatkan anda mahukan makanan dan meminta lebih banyak? Adakah ia benar-benar sedap? Ya tentu aja, rasanya enak asalkan dilakukan dengan maksimum kasih sayang. Ibu juga menunjukkan rasa cinta mereka melalui hidangan yang tersebut masak dan kek yang mereka bakar.

Biskut kering air fryer Adakah istilah seperti makanan selesa? Santapan keselesaan gaya rumah hanyalah makanan yang disediakan di rumah yang memberi mengecap kesejahteraan. Makanan ini pada dasarnya mengandungi gula atau karbohidrat tinggi. Ia mempunyai daya tarikan yang tidak dapat kamu tolak. Ia mempunyai ciri-ciri untuk menghilangkan kesan psikologi negatif dan meningkatkan emosi atau perasaan positif.

Deals Everyday for Your Kitchen and Home. Free UK Delivery on Eligible Orders! Baca juga: Apa Itu Air Fryer? Sejak dua menjak ni ramai yang makin hangat bercerita tentang air fryer kan?

To get started with this recipe, we must prepare a few ingredients. You can have biskut kering air fryer using 3 ingredients and 3 steps. Here is how you can achieve it.

Bahan Bahan yang Diperlukan Biskut kering air fryer:
  1. Get 4 kepinh roti gardenia
  2. Ambil gula
  3. Sediakan majerin

Mak-mak boleh buat sendiri je di rumah. Sangat senang dan mudah nak buat, bahan-bahan pun tak banyak apa yang sedia ada di dapur je. Lihat juga resipi-resipi untuk Biskut mazola. Kalau ada roti yang dah nak expired tu, jangan gelabah.

Cara-cara untuk memasak Biskut kering air fryer:
  1. Potong roti jadi 4 dan dan sapu mejerian dan celup ke dalam gula
  2. Masukkan dalam air fryer 150c 10minit… tara da siap untuk di makan sedap rangup sangat

Lihat juga resipi-resipi untuk Biskut mazola. Kalau ada roti yang dah nak expired tu, jangan gelabah. Buat je ikut macam lelaki ni. Roti sandwic yang hampir luput tarikh boleh diolah jadi biskut. Elakkan air didalam air fryer. masak maggi x sesuai guna air fryer. tertengok ada yg pos masak maggi kari. hmmmm. namanya fryer. bkn steam.

So that is going to wrap this up for this exceptional food biskut kering air fryer recipe. Walaupun beberapa makanan yang disebutkan di atas adalah makanan yang menenangkan jiwa, ingatlah bahawa kamu harus makan secara sederhana. Makanan di atas mungkin mengandungi terlalu banyak gula dan terlalu banyak kolesterol. Sentiasa ingat untuk menjaga kesihatan diri dan mengelakkan makanan yang boleh menimbulkan masalah kepada kesihatan anda. Jangan lupa untuk memproduksi pemeriksaan berkala dengan doktor anda.