Puding Roti Airfryer ✨
Puding Roti Airfryer ✨

Santapan sebenar, baik dan lazat selalu disukai oleh banyak orang. Sekiranya anda bertanya apa makanan kegemaran anda, pasti anda akan menjawab makanan yang anda mahukan. Tetapi apa yang membuatkan anda mahukan makanan dan meminta lebih banyak? Adakah ia benar-benar sedap? Ya tentu aja, rasanya enak asalkan dilakukan dengan padat kasih sayang. Ibu juga menunjukkan rasa cinta mereka melalui hidangan yang mereka masak dan kek yang mereka bakar.

Kalau roti yang dah nak expired apa yang korang buat? Mama kalau malas mama buat roti bakar jer. Heheh. kalau rajin mama buat puding roti. Kira tu rajin la nak masak.

Puding Roti Airfryer ✨ Makanan selesa di rumah mungkin termasuk sup ayam sayur, kentang tumbuk dengan daging asap & bawang, ayam goreng renyah dengan kuah, dan gelatin. Terdapat banyak makanan lega di luar sana dan makanan dengan disebutkan sebelumnya adalah beberapa hidangan yang sering dimasak di rumah. Sup mandung sayur paling sesuai ketika bersalji. Dibanding baunya yang indah hingga rasanya dengan luar biasa, sup ayam sayur adalah salah satu makanan keselesaan yang bagus terutama pada hari-hari sejuk.

To get started with this particular recipe, we have to first prepare a few components. You can have puding roti airfryer ✨ using 5 ingredients and 3 steps. Here is how you can achieve it.

Bahan Bahan yang Diperlukan Puding Roti Airfryer ✨:
  1. Prepare 6/7 keping roti gardenia
  2. Get 2 biji telur
  3. Ambil 1 sudu teh esen vanilla
  4. Prepare 1 1/2 cawan susu full cream
  5. Get Kismis @ buah kering(buah ceri) ikut citarasa masing2

Resipi sedap dan mudah untuk Puding Roti Airfryer. Air fryer is considered as the healthier alternative of the traditional deep fryer. However, the manual recipes that are coming wit. Hah, kali ni Ney nak ajar buat Puding Roti bakar guna air fryer je!

Cara-cara untuk memasak Puding Roti Airfryer ✨:
  1. First koyak2 kan roti tu and letak dalam loyang
  2. Untuk bancuhan, 2 biji telur+ susu full cream + esen vanilla (kacau sampai sebati)
  3. Tuang dalam roti dan akhir sekali tabur kismis @ buah kering dan bakar suhu 160c masa 20-25 min dan siap, kalau nak buat kuah kastard pon boleh. Selamat mencuba

However, the manual recipes that are coming wit. Hah, kali ni Ney nak ajar buat Puding Roti bakar guna air fryer je! Selalu orang cakap air fryer tu untuk goreng tanpa minyak la apa. Ney pulak selalu baking guna air fryer. Pernah buat muffin, cookies, kali ni Ney buat puding roti pulak.

So that is going to wrap this up for this exceptional food puding roti airfryer ✨ recipe. Walaupun beberapa santapan yang disebutkan di atas adalah makanan yang menenangkan jiwa, ingatlah bahawa kamu harus makan secara sederhana. Makanan di atas mungkin mengandungi terlalu banyak gula dan terlalu banyak kolesterol. Sentiasa ingat untuk menjaga kesihatan diri dan mengelakkan makanan yang boleh menimbulkan masalah kepada kesihatan anda. Jangan lupa untuk menghasilkan pemeriksaan berkala dengan doktor anda.