Aiskrim Roti Kepit
Aiskrim Roti Kepit

Santapan sebenar, baik dan lazat selalu disukai oleh banyak orang. Sekiranya anda bertanya apa makanan kegemaran anda, pasti anda akan menjawab makanan yang anda mahukan. Tetapi apa yang membuatkan anda mahukan makanan dan meminta lebih banyak? Adakah ia benar-benar sedap? Ya tentu aja, rasanya enak asalkan dilakukan dengan penuh kasih sayang. Ibu juga menunjukkan mengecap cinta mereka melalui hidangan yang mereka masak dan kek yang mereka bakar.

Bukak peti ais ternampak aiskrim vanilla dalam bekas. Orang kata kalau sakit tekak makan aiskrim vanila bagi sejuk sikit tekak. Mesti terkenang zaman sekolah dulu-dulu kan?. Meluru ke kereta sorong Bai roti sebaik habis waktu pembelajaran di sekolah.

Aiskrim Roti Kepit Makanan selesa dalam rumah mungkin termasuk sup ayam daun, kentang tumbuk dengan daging asap & bawang, ayam goreng renyah dengan kuah, dan gelatin. Terdapat banyak makanan lega di luar sana dan makanan dengan disebutkan sebelumnya adalah beberapa hidangan dengan sering dimasak di rumah. Sup mandung sayur paling sesuai ketika bersalji. Dibanding baunya yang indah hingga rasanya yang luar biasa, sup ayam sayur ialah salah satu makanan keselesaan yang indah terutama pada hari-hari sejuk.

To get started with this recipe, we have to prepare a few components. You can cook aiskrim roti kepit using 3 ingredients and 2 steps. Here is how you can achieve it.

Bahan Bahan yang Diperlukan Aiskrim Roti Kepit:
  1. Sediakan 2 keping roti gardenia
  2. Ambil 4 scop aiskrim vanila (apa apa perisa pun boleh)
  3. Prepare 1 sudu kecil mix colour rice/chocolate rice

Kewujudan aiskrim roti ni dah lama cuma tak di viral kan je. Walaupun dah lama wujud, takdelah lama sangat kot tapi tak merasa lagi gabungan aiskrim dan roti ni. Tak pernah jumpa kedai aiskrim roti. Pulak tu dapat flavour aiskrim yang kita suka kan.

Cara-cara untuk memasak Aiskrim Roti Kepit:
  1. Scopkan aiskrim dan letakkan atas roti. Saya letak 4 scop. Nak letak lebih pun boleh. Untuk nampak menarik boleh guna aiskrim warna warni. Saya kebetulan ada vanila je.
  2. Taburkan mix colour rice atau chocolate rice atau apa apa saja yang ada. Amik lagi sekeping roti dan tutup atasnya kemas kemas. Tadaaaa! Dah boleh makan aiskrim roti kepit. Hati hati bila makan nanti kang bocor aiskrim kat bawah. 😜 SELAMAT MENCUBA! 😋

Tak pernah jumpa kedai aiskrim roti. Pulak tu dapat flavour aiskrim yang kita suka kan. Fiza suka flavour mint, sejuk je tekak. Aiskrim roti ni takyah nak acah acah. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

So that is going to wrap this up for this special food aiskrim roti kepit recipe. Walaupun beberapa makanan yang disebutkan di atas adalah makanan yang menenangkan jiwa, ingatlah bahawa anda harus makan secara sederhana. Makanan dalam atas mungkin mengandungi terlalu banyak gula dan terlalu banyak kolesterol. Sentiasa ingat untuk menjaga kesihatan diri dan mengelakkan makanan yang boleh menimbulkan masalah kepada kesihatan anda. Jangan lupa untuk memproduksi pemeriksaan berkala dengan doktor anda.