Ais Krim Goreng Roti
Ais Krim Goreng Roti

Makanan sebenar, baik dan lazat selalu disukai oleh banyak orang. Sekiranya anda bertanya apa makanan kegemaran anda, pasti anda akan menjawab makanan yang anda mahukan. Tetapi apa yang membuatkan anda mahukan makanan dan meminta lebih banyak? Adakah ia benar-benar sedap? Ya tentu aja, rasanya enak asalkan dilakukan dengan maksimum kasih sayang. Ibu juga menunjukkan mengecap cinta mereka melalui hidangan yang itu masak dan kek yang mereka bakar.

Ais Krim Goreng Roti Adakah istilah seperti makanan selesa? Santapan keselesaan gaya rumah hanyalah makanan dengan disediakan di rumah yang memberi rasa kesejahteraan. Makanan ini pada dasarnya mengandungi gula atau karbohidrat tinggi. Ia mempunyai daya tarikan yang tidak dapat anda tolak. Ia mempunyai ciri-ciri untuk menghilangkan kesan psikologi negatif dan meningkatkan emosi atau perasaan positif.

Enjoy your local restaurant favorites from the comfort of your own home. The food you want, when you want it. Save Time and Do Groceries Online Now. Free UK Delivery on Eligible Orders!

To begin with this particular recipe, we have to prepare a few ingredients. You can cook ais krim goreng roti using 2 ingredients and 6 steps. Here is how you can achieve it.

Bahan Bahan yang Diperlukan Ais Krim Goreng Roti:
  1. Prepare 2 keping roti gardenia
  2. Get 1 bekas aiskrim

Letakkan seketul aiskrim ke atas sekeping roti. Leakkan sekeping roti ke atas nya. Letak satu keping roti putih di atas pinggan. Buat aiskrim goreng ni cuma perlu roti dan aiskrim je.

Penyediaan untuk memasak Ais Krim Goreng Roti:
  1. Sediakan bahan-bahan seperti di dalam gambar dibawah.
  2. Letak sekeping roti. Tekan bahagian tengah roti (seperti didalam gambar). Letakkan 1 sudu aiskrim di atas roti.
  3. Tutup dengan 1 keping roti yang lain.. Ambil 1 cawan plastik dan tekap di atas roti tersebut. Keluarkan bahagian kulit roti.
  4. Beginilah hasil roti yang telah ditekap. Tips: pastikan roti tersebut ditekap dengan kuat agar aiskrim tidak keluar dari roti.
  5. Goreng didalam minyak yang betul-betul panas. (letak beberapa saat sahaja dalam minyak tu, jangan lama-lama. Nanti aiskrim cair)
  6. Siap untuk dimakan. Senang kan.

Letak satu keping roti putih di atas pinggan. Buat aiskrim goreng ni cuma perlu roti dan aiskrim je. Tak payah fikir panjang-panjang pun nak buatnya. ? Aiskrim perisa n jenama apa-apa pun boleh. Ni salah satu cara paling senang nak habiskan stok roti yang dah nak tamat tempoh @ expired.

So that is going to wrap this up for this special food ais krim goreng roti recipe. Walaupun beberapa santapan yang disebutkan di atas adalah makanan yang menenangkan jiwa, ingatlah bahawa kamu harus makan secara sederhana. Makanan di atas mungkin mengandungi terlalu banyak gula dan terlalu banyak kolesterol. Sentiasa ingat untuk menjaga kesihatan diri dan mengelakkan makanan yang boleh menimbulkan masalah kepada kesihatan anda. Jangan lupa untuk memproduksi pemeriksaan berkala dengan doktor anda.