Roti Pizza Mudah
Roti Pizza Mudah

Makanan sebenar, baik dan lazat selalu disukai oleh banyak orang. Sekiranya anda bertanya apa makanan kegemaran anda, pasti kamu akan menjawab makanan yang anda mahukan. Tetapi apa yang membuatkan anda mahukan makanan dan meminta lebih banyak? Adakah ia benar-benar sedap? Ya tentu saja, rasanya enak asalkan dilakukan dengan maksimum kasih sayang. Ibu juga menunjukkan rasa cinta mereka melalui hidangan yang mereka masak dan kek yang mereka bakar.

Dalam bekas lain, gaul tepung bersama marjerin sebati. Tambah masuk air bancuhan yis dan sambunhg uli hingga doh tidak melekat di tangan. To make Roti pizza in a pan: Grease non-stick pan with olive oil and put roti pizza in a pan and cover the lid and cook it on low flame till cheese melted and roti become slightly crisp. Anda jangan risau, resepi ini sangat mudah dan tidak memakan masa.

Roti Pizza Mudah Makanan selesa dalam rumah mungkin termasuk sup ayam sayur, kentang tumbuk dengan daging asap serta bawang, ayam goreng renyah dengan kuah, dan gelatin. Terdapat banyak makanan lega di luar sana dan makanan dengan disebutkan sebelumnya adalah beberapa hidangan dengan sering dimasak di rumah. Sup mandung sayur paling sesuai ketika bersalji. Dari baunya yang indah hingga rasanya dengan luar biasa, sup ayam sayur adalah salah satu makanan keselesaan yang bagus terutama pada hari-hari sejuk.

To get started with this particular recipe, we must prepare a few ingredients. You can have roti pizza mudah using 11 ingredients and 5 steps. Here is how you can achieve it.

Bahan Bahan yang Diperlukan Roti Pizza Mudah:
  1. Sediakan sardin
  2. Prepare 1 biji limau nipis
  3. Prepare 2-3 biji [email protected] halus
  4. Ambil Roti
  5. Ambil 1 bungkus Roti gardenia (nak guna jenama lain pun ok
  6. Sediakan 1 tin sos pasta Adabi(saya suggest guna jenama ni pasal dia secukup rasa)
  7. Ambil 1 tin sardin adabi.(pun sama nak guna jenama lain pun ok)-atas tu resepi lengkap
  8. Get 1 pack Cheese mozarella
  9. Sediakan 2-3 biji lada besar di mayang
  10. Prepare 1 biji bawang holand yg di mayang
  11. Ambil daun ketumbar

Kan senang tu. πŸ˜‰ Satu lagi untuk dapatkan doh yang lembut, pastikan yis kembang dan berbuih. Perap dia lama sikit pun takpa. Jangan panas sangat sebab air panas boleh mematikan yis tu. Nanti doh pun tak nak jadi kembang.

Cara-cara untuk memasak Roti Pizza Mudah:
  1. Sardin.Kuarkan ikan sardin.Kuah tak nak.Ikan tersebut hancurkan.Kemudian perah asam limau dan masukkan cili.Ketepikan
  2. Roti.Susun roti dalam loyang.Sebelum tu sapu loyang dgn butter.Kemudian sapukan roti tersebut dgn sos pasta.
  3. Sardin tadi,kita tabur atas roti selepas roti di selaputi sos pasta.Kemudian tabur cheese mozarella.suka byk cheese,tabur byk.
  4. Kemudian tabur bawang,lada dan daun ketumbar.
  5. Sedia utk di bakar.Suhu 150c selama 15 minit.Siap

Jangan panas sangat sebab air panas boleh mematikan yis tu. Nanti doh pun tak nak jadi kembang. Untuk topping pulak, korang boleh letak apa-apa topping kegemaran masing. Cara-cara menyediakan dan memasak Pizza Roti Gardenia Pemanggang Ajaib Sapu roti dengan sos pasta/spaghetti, kemudian letak semua bahan-bahan yang telah dipotong tadi, ikutlah susun ikut mana pun sukahati. dah susun semuanya, barulah letakkan keju diatasnya dan bakar dengan api sederhana. Bahan Membuat Pizza Teflon Paling Mudah A.

So that’s going to wrap this up for this special food roti pizza mudah recipe. Walaupun beberapa santapan yang disebutkan di atas adalah makanan yang menenangkan jiwa, ingatlah bahawa anda harus makan secara sederhana. Makanan di atas mungkin mengandungi terlalu banyak gula dan terlalu banyak kolesterol. Sentiasa ingat untuk menjaga kesihatan diri dan mengelakkan makanan yang boleh menimbulkan masalah kepada kesihatan anda. Jangan lupa untuk memproduksi pemeriksaan berkala dengan doktor anda.