Kuey Teow Goreng PKP
Kuey Teow Goreng PKP

Makanan sebenar, baik dan lazat selalu disukai oleh banyak orang. Sekiranya anda bertanya apa makanan kegemaran anda, pasti kamu akan menjawab makanan yang anda mahukan. Tetapi apa yang membuatkan anda mahukan makanan dan meminta lebih banyak? Adakah ia benar-benar sedap? Ya tentu aja, rasanya enak asalkan dilakukan dengan penuh kasih sayang. Ibu juga menunjukkan rasa cinta mereka melalui hidangan yang tersebut masak dan kek yang mereka bakar.

Kuey Teow Goreng PKP Adakah istilah seperti makanan selesa? Makanan keselesaan gaya rumah hanyalah makanan yang disediakan di rumah yang memberi rasa kesejahteraan. Makanan ini pada dasarnya mengandungi gula atau karbohidrat tinggi. Ia memiliki daya tarikan yang tidak dapat anda tolak. Ia mempunyai ciri-ciri untuk menghilangkan kesan psikologi negatif dan meningkatkan emosi atau perasaan positif.

Save Time and Do Groceries Online Now. Free UK Delivery on Eligible Orders! Kuey Teow Goreng PKP Aathirah Nnur Kuala Terengganu. Sebungkus kuey teow ni kami makan berdua je😜😜 #dudukrumah #stayathome #stayhealty.

To get started with this recipe, we have to first prepare a few ingredients. You can have kuey teow goreng pkp using 6 ingredients and 6 steps. Here is how you cook that.

Bahan Bahan yang Diperlukan Kuey Teow Goreng PKP:
  1. Get 1 bungkus kuey teow
  2. Ambil 10 ekor udang (nak banyak2 pun boleh)
  3. Sediakan Sos char kuey teow NONA
  4. Ambil 1 biji telur
  5. Get Kucai (letak sesuka hati)
  6. Get Taugeh (letak sesuka hati)

Tapi saya hari ini tak ada kesemua itu. Yang ada hanyalah sayur kubis, fish ball dan sedikit. Saya peminat Kuey Teow Goreng Chinese. Kalau yang berkuah tu rasa macam muak tapi kalua kuey teow kering sy boleh makan bertambah-tambah, hahaha.

Cara-cara untuk memasak Kuey Teow Goreng PKP:
  1. Panaskan minyak dalam 3 ke 4 sudu. Dah panas minyak tu kita letak udang. Goreng kan dalam 3 ke 4 minit.
  2. Tuang sos NONA dalam 5 ke 6 sudu makan. Boleh lebih kan. Kalau kering tambah air sikit je.
  3. Letak kuey teow gaul semesranya.
  4. Pecah kan telur. Gaul rata.
  5. Masukkan kucai dan taugeh. Gaul seminit dua.
  6. Sedia untuk di makan!

Saya peminat Kuey Teow Goreng Chinese. Kalau yang berkuah tu rasa macam muak tapi kalua kuey teow kering sy boleh makan bertambah-tambah, hahaha. Tahniah, kak. dapat anak ikan baru yang penting beranak di kolam sendiri. Sebelum ini masa. [LIVE] KING'sCKT KENA ANGKUT NAIK TRUCK! Husband mengidam sangat mau makan kuey teow, jadi kita bagi laluan untuk mr.

So that’s going to wrap this up with this special food kuey teow goreng pkp recipe. Walaupun beberapa makanan yang disebutkan di atas adalah santapan yang menenangkan jiwa, ingatlah bahawa anda harus makan secara sederhana. Makanan dalam atas mungkin mengandungi terlalu banyak gula dan terlalu banyak kolesterol. Sentiasa ingat untuk menjaga kesihatan diri dan mengelakkan makanan yang boleh menimbulkan masalah kepada kesihatan anda. Jangan lupa untuk menghasilkan pemeriksaan berkala dengan doktor anda.