Kek Batik Toppings Oreo
Kek Batik Toppings Oreo

Santapan sebenar, baik dan lazat selalu disukai oleh banyak orang. Sekiranya anda bertanya apa makanan kegemaran anda, pasti kamu akan menjawab makanan yang anda mahukan. Tetapi apa yang membuatkan anda mahukan makanan dan meminta lebih banyak? Adakah ia benar-benar sedap? Ya tentu aja, rasanya enak asalkan dilakukan dengan padat kasih sayang. Ibu juga menunjukkan rasa cinta mereka melalui hidangan yang tersebut masak dan kek yang mereka bakar.

Check Out our Selection & Order Now. Free UK Delivery on Eligible Orders! For Every Rep, Every Run, Every Game. We Are The Fuel Your Body Needs To Succeed.

Kek Batik Toppings Oreo Makanan selesa di rumah mungkin termasuk sup ayam daun, kentang tumbuk dengan daging asap serta bawang, ayam goreng renyah dengan kuah, dan gelatin. Terdapat banyak makanan selesa di luar sana dan makanan yang disebutkan sebelumnya adalah beberapa hidangan dengan sering dimasak di rumah. Sup mandung sayur paling sesuai ketika bersalji. Dibanding baunya yang indah hingga rasanya yang luar biasa, sup ayam sayur ialah salah satu makanan keselesaan yang bagus terutama pada hari-hari sejuk.

To begin with this recipe, we have to first prepare a few ingredients. You can cook kek batik toppings oreo using 7 ingredients and 6 steps. Here is how you cook that.

Bahan Bahan yang Diperlukan Kek Batik Toppings Oreo:
  1. Ambil 1 paket Milo (200g)
  2. Get 5 sudu makan serbuk koko
  3. Prepare 1/2 tin susu pekat
  4. Get 1 paket biskut Marie (300g) Patahkan biskut kepada 4 bahagian
  5. Get 150 g Butter
  6. Prepare 10 sudu air
  7. Get Biskut Oreo (137 g) 1 paket

JANGAN LUPA SUBSCRIBE UNTUK LEBIH BANYAK VIDEO LEPAS NI. Masukkan marjerin cairkan (guna api kecil sahaja). Apa yang best, dari kek batik asas, boleh jadikan kek batik cheese, kek batik oreo di atas permukaannya dan tambah lagi nutella. Memang sangat sedap dan yang penting , tak pahit tau.

Penyediaan untuk memasak Kek Batik Toppings Oreo:
  1. Guna api kecil. Masukkan butter. Kacau sampai cair.
  2. Kemudian masukkan susu pekat. Kacau sampai sebati.
  3. Masukkan milo dan serbuk koko. Kacau sampai pekat dan sebati.
  4. Masukkan air sikit demi sedikit. Fungsi air ni untuk kek batik jadi glowing hehe. Teksturnya tidak terlalu pekat dan tidak terlalu cair.
  5. Masukkan biskut. Kacau sebati. Tekstur biskut ikut kesukaan masing2. Kalau sy, lembikkan sikit je. Siap! Kemudian masukkan dalam loyang dah padatkan.
  6. Letak oreo atas kek. Asingkan cream tu. (Hias macam dalam gambar) Tak perlu letak dlm peti ais pun. Dalam 30 minit dah boleh makan ☺️

Apa yang best, dari kek batik asas, boleh jadikan kek batik cheese, kek batik oreo di atas permukaannya dan tambah lagi nutella. Memang sangat sedap dan yang penting , tak pahit tau. Jangan lupa tonton video cara pembuatan di bawah dari A - Z khas untuk anda cuba. RESEPI PILIHAN : Cara Mudah Hasilkan Popia Coklat Salut Nestum Yang Sangat Sedap. Jom kita tengok bahan-bahan membuat resepi kek.

So that is going to wrap this up with this special food kek batik toppings oreo recipe. Walaupun beberapa makanan yang disebutkan di atas adalah makanan yang menenangkan jiwa, ingatlah bahawa anda harus makan secara sederhana. Makanan dalam atas mungkin mengandungi terlalu banyak gula dan terlalu banyak kolesterol. Sentiasa ingat untuk menjaga kesihatan diri dan mengelakkan makanan yang boleh menimbulkan masalah kepada kesihatan anda. Jangan lupa untuk memproduksi pemeriksaan berkala dengan doktor anda.