Kek Batik Milo Tabur
Kek Batik Milo Tabur

Santapan sebenar, baik dan lazat selalu disukai oleh banyak orang. Sekiranya anda bertanya apa makanan kegemaran anda, pasti anda akan menjawab makanan yang anda mahukan. Tetapi apa yang membuatkan anda mahukan makanan dan meminta lebih banyak? Adakah ia benar-benar sedap? Ya tentu saja, rasanya enak asalkan dilakukan dengan penuh kasih sayang. Ibu juga menunjukkan mereguk cinta mereka melalui hidangan yang tersebut masak dan kek yang mereka bakar.

HAI EVERYONE, This video I make CAKE BATIK MILO TABUR BYHUDATYRA, So if uols bosan at home, uols just watch this video n try to do it !. . SUBSCRIBE,LIKE AND COMMENT btw I hope uols enjoy this. A Popular Dessert in Malaysia I've lost count of how many times I have made kek batik.

Kek Batik Milo Tabur Makanan selesa di rumah mungkin termasuk sup ayam daun, kentang tumbuk dengan daging asap serta bawang, ayam goreng renyah dengan kuah, dan gelatin. Terdapat banyak makanan selesa di luar sana dan makanan dengan disebutkan sebelumnya adalah beberapa hidangan dengan sering dimasak di rumah. Sup mandung sayur paling sesuai ketika bersalji. Daripada baunya yang indah hingga rasanya yang luar biasa, sup ayam sayur adalah salah satu makanan keselesaan yang bagus terutama pada hari-hari sejuk.

To get started with this particular recipe, we must first prepare a few ingredients. You can cook kek batik milo tabur using 11 ingredients and 4 steps. Here is how you can achieve it.

Bahan Bahan yang Diperlukan Kek Batik Milo Tabur:
  1. Sediakan Bahan A:
  2. Sediakan 250 g Butter
  3. Prepare 350 g Susu pekat manis (blh kurangkan jika tak nak manis)
  4. Prepare 100 g Milo
  5. Prepare 70 g Serbuk koko
  6. Sediakan 1 tsp esen vanilla
  7. Ambil Bahan B
  8. Ambil 30 g Nestum
  9. Sediakan 400 g Biskut Marrie (dipatahkan)
  10. Ambil Hiasan:
  11. Prepare Milo

Tengok Kek Batiknya makk aii melting giler kann, siap ada topping ko atasnya. Kalau resepi Kek Batik biasa tu, anak selalu buat, takde topping bagai, hanya tabur kacang atau milo serbuk aje, tapi yang ni, perghh mewah gilerrr. Moga murah rezeki tuan punya resepi yang kongsikan resepinya. Resipi Kek Batik, sejak dari zaman Che Nom sekolah ramai kawan dan saudara suka membuatnya.

Cara-cara untuk memasak Kek Batik Milo Tabur:
  1. Satukan semua Bahan A dan masak sehingga butter cair.
  2. Kemudian masukkan Bahan B dan gaul sebati.
  3. Masukkan adunan dlm loyang 9inci yg telah dilapik plastik dan padatkan dengan menggunakan sudip. Kemudian tabur milo atasnya. Sejukkan 2-3 jam sblm dipotong.
  4. Dah potong bolehlah ngap…nyum nyum 中中中

Moga murah rezeki tuan punya resepi yang kongsikan resepinya. Resipi Kek Batik, sejak dari zaman Che Nom sekolah ramai kawan dan saudara suka membuatnya. Kek batik adalah dessert yang sangat sesuai dihidangkan bila-bila masa pun. Kalau resipi yang banyak telur, salutan kek batik agak kenyal dan tidak melekat. Jika tanpa telur pula, salutan coklat akan sedikit melekat perlu direhatkan.

So that’s going to wrap it up for this exceptional food kek batik milo tabur recipe. Walaupun beberapa makanan yang disebutkan di atas adalah makanan yang menenangkan jiwa, ingatlah bahawa kamu harus makan secara sederhana. Makanan dalam atas mungkin mengandungi terlalu banyak gula dan terlalu banyak kolesterol. Sentiasa ingat untuk menjaga kesihatan diri dan mengelakkan makanan yang boleh menimbulkan masalah kepada kesihatan anda. Jangan lupa untuk memproduksi pemeriksaan berkala dengan doktor anda.